17 listopada 2012

Kilka słów na początek ...

Hmm mój pierwszy post. Szczerze boję się trochę, że ten mój blog to zły pomysł. Założyłam go, aby móc podzielić się swoją niespełnioną pasją. Niespełnioną, gdyż zawsze chciałam gotować zawodowo, niestety nie było mi dane iść do Gastronomika. Od dziecka lubiłam brać przepisy i piec. Moim pierwszym ciastem był jabłecznik a drugim murzynek z którego zawsze mi wychodził zakalec. Obecnie pracuję w domu jako mama i jest to wspaniałe doświadczenie. Synek odkąd miał 1,5 roku już lubił mi w kuchni pomagać. Tłukł kotlety, ubijał pianę z białek, wkładał owoce do ciasta, teraz ma 3 lata i jest moim małym pomocnikiem. Umie już obsługiwać większość urządzeń kuchennych. Córcia jest jeszcze malutka ale liczę, że też niedługo będzie nam pomagać. Ten blog ma być skarbnicą sprawdzonych przeze mnie przepisów, abym mogła je mieć wszystkie w jednym miejscu i aby inni mogli też z nich skorzystać. Obowiązki przy dwójce tak żywiołowych dzieci nie pozwolą mi codziennie tu pisać ale mam nadzieję, że co najmniej 2 posty tygodniowo będą. I pewnie nie raz podzielę się moją drugą pasją czyli fotografią. To na tyle teraz ode mnie. Zapraszam jeszcze dziś na słodki przepis na CAPPUCCINO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za odwiedziny. Miło mi będzie jak podzielisz się ze mną swoją opinią lub wątpliwościami.