26 czerwca 2015

Torcik imieninowy

Spontaniczny torcik, który powstał w ubiegłym roku na imieniny Zofii. Zaczynałam wtedy zabawę z masą cukrową i tak zamiast prezentu, którego akurat nie miałam postanowiłam zrobić taką niespodziankę. Jest to bardzo prosta dekoracja i wykonanie, stworzenie takiego tortu zajęło wraz z pieczeniem i przygotowaniem kremu około 2 godzin.


 Do przygotowania takiego torciku potrzebne będą:
  • mały okrągły biszkopt
  • krem maślany jako podkład
  • ulubiony krem do przełożenia
  • masa cukrowa
  • barwniki spożywcze
  • ewentualnie owoce do przełożenia 
  • perełki cukrowe
Biszkopt przekrawamy na dwa blaty. W środku tort możemy przełożyć dowolnym kremem, dać dżem lub owoce. Po wierzchu natomiast należy dokładnie obsmarować go kremem na bazie masła i następnie schłodzić w lodówce. Dopiero na schłodzoną masę nakładamy rozwałkowaną masę cukrową i dekorujemy górę wg własnego widzi mi się.  Ja do dekoracji użyłam motylków wyciętych za pomocą zwykłej foremki do ciastek i różyczek, których instrukcję wykonania znajdziecie tutaj. Boki torciku dekorujemy za pomocą perełek cukrowych.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za odwiedziny. Miło mi będzie jak podzielisz się ze mną swoją opinią lub wątpliwościami.