27 października 2015

Tort Emilki

Kolejny mój torcik wyglądał tak. Zrobiłam go dla mojej najlepszej kumpeli Emilki. Był to prezent niespodzianka na wieczór panieński. Może nie był idealny, wymarzony ale za to smaczny i zrobiony od serca. Nieskromnie powiem, że mi się bardzo podobał. 


Do przygotowania takiego torcika potrzebne będą:
  • duży prostokątny biszkopt  
  • krem maślany jako podkład
  • ulubiony krem do przełożenia
  • masa cukrowa
  • barwniki spożywcze
  • pisak jadalny
  • posypka czekoladowa (pałeczki)
  • ewentualnie owoce do przełożenia
Najlepiej na papierze najpierw narysować sobie szkic  i wg niego wyciąć z biszkoptu odpowiedni kształt. Następnie przekrawamy na 2 lub 3 blaty. W środku tort możemy przełożyć dowolnym kremem, dać dżem lub owoce. Po wierzchu natomiast należy dokładnie obsmarować go kremem na bazie masła i następnie schłodzić w lodówce. Dopiero na schłodzoną masę nakładamy rozwałkowaną masę cukrową i dekorujemy wg własnego widzi mi się elementami zrobionymi z masy cukrowej, owłosienie robimy wciskając delikatnie posypkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za odwiedziny. Miło mi będzie jak podzielisz się ze mną swoją opinią lub wątpliwościami.